T +31 (0)20 4538402 CONTACT ÜBER UNS KANDIADTEN SUCHEN LOGIN HOME

 beschikbaar?



Interim Customer Service (Project) Manager

Interim Customer Service (Project) Manager

Werkervaring interimmanager

I(2021 – heden) Ad Interim Programma manager SOTC. Takeda Pharma
2020 - 2021 Customer Excellence Manager bij Fresenius Medical Care
2018 – 2020 Order to Cash Manager bij EG Fuel/Texaco
2011 – 2018 Customer Service & Accounts Receivables Mgr bij BIC Benelux
2010 – 2011 Leader Customer Experience Center, Dun and Bradstreet BLX
2005 – 2009 Team-leader Frankrijk & key accounts, Momentive Performance materials
2003 – 2005 Accountmanager Benelux, General Electric Plastics
2001 -2003 Black Belt in Six Sigma, General Electric Plastics

Opleiding interimmanager

Heao Economics and Languages 1990-1995 Diploma: Ja
Lean Leadership Programma Nyenrode: 2021 Certificaat: Ja
Certified Black Belt in Six Sigma: 2003 Certificaat: Ja
Nima – A 1995 Certificaat: Ja

SAP, Finance for non-financials, JD Edwards, Salesforce, Coaching, Manager @ BIC training, Salesforce, Telephone skills, Black Belt in Six Sigma en nog vele andere trainingen op aanvraag

Consultancy interimmanagement a.i. kerncompetenties

Analytisch, People manager, Procesverbeteraar, Projectmanagement, KPIs, Lean, Six Sigma, netwerker. Change management; programma management; stakeholdermanagement; HR/People Strategie
Human Resources; Performance Management; Sociaal plan, arbeidsrelaties, (collectief) ontslag;
Verzuim en re-integratie

Talenkennis interimmanager

Nederlands: moedertaal
Engels: vloeiend
Frans: vloeiend
Spaans: basis

Overig

Ik ben een ervaren leidinggevende op het gebied van Order to Cash, Customer Service, Supply Chain en commerciële disciplines.
Mijn management stijl kan het beste omschreven worden als coachend en samenwerkend. Ik hanteer altijd een open-deur beleid en mijn positieve houding en enthousiasme motiveren mijn teamleden om hun werk zo goed mogelijk uit te voeren in een uitdagende en plezierige omgeving.

 beschikbaar?